Sari la conținut

Servicii

Administrare Imobile

Afisarea acesteia la avizierul scării de bloc. Lista de plată va cuprinde:
– Numărul apartamentelor
– Numele și prenumele proprietarilor
– Suprafaţă utilă a apartamentelor
– Numărul de locatari a fiecărui apartament
– Consumul individual de apă rece și caldă
– Diferenţele de consum
– Valoarea agentului termic
– Contravaloarea consumului de energie electrică pentru spaţiile comune
– Contravaloarea consumul de gaz
– Contravaloarea serviciilor de salubritate
– Cheltuielile cu salarile angajaţilor asociației
– Cheltuielile aferente funcţionării ascensorului
– Fondurile de rulment, reparaţi şi fondurile speciale
– Valoarea debitelor pe luna curentă
– Penalităţile calculate la zi pentru fiecare apartament
– Restanțele pentru fiecare apartament in parte

Se va distribui in cutiile postale .Acesta va cuprinde:
– Datele de identificare ale apartamentului
– Indecşii contoarelor individuale de apă
– O înşiruire a cheltuielilor respectivului apartament împreună cu o explicație
– Pentru fiecare cheltuială apare și criteriul de împărţire a facturii, şi valoarea totală a facturii
– Valoarea întreţineri pentru luna curentă, a datorilor şi a penalităţilor

Se va distribui în cutile poştale. Aceasta va cuprinde:
– Evoluţia consumului de apă în ultimele 12 luni
– Evoluţia consumului de agent termic in ultimele 12 luni
– Evoluţia debitelor, restanțelor şi penalizarilor în ultimele 12 luni
– Evoluţia sumelor din fondurile de rulment, de reparaţii sau a celor speciale pentru fiecare apartament.

Reprezinta serviciul prin care administratorul va încasa banii care revin asociaţiei de proprietari. Fiecare bloc va fi arondat unei casierii zonale, dar locatarii vor putea plăti întreţinerea la orice casierie a administratorului sau online. In lipsa unei casierii zonale se vor face incasari la sediul asociatiei de locatari.

Administratorul se angajează să intermedieze relaţiile dintre asociaţie şi diverşii furnizori cu care are încheiate contracte. Se va urmări ca valoarea facturilor furnizorilor să fie cea reală, ca ritmul plăţilor să preîntâmpine sistarea furnizării de servicii către asociație, respectarea contractelor și a termenelor asumate de furnizori.

Conform ordinului 1969/2007, în vederea asigurării contabilităţii în partidă simplă se vor completa următoarele documente:
– Registrul Jurnal
– Registrul pentru evidenţierea fondului de rulment
– Registrul pentru evidenţierea fondului de reparaţii
– Registrul pentru evidenţierea sumelor speciale
– Registrul pentru evidenţierea fondului de penalizare
– Situaţia soldurilor de activ şi pasiv
– Raport monetar
– Registru de casa

Acţiunile întreprinse de reprezentantul administratorului în vederea asigurări confortului dorit de membrii asociaţiei:
– Afișarea listelor de plată și repartizarea fluturaşilor individuali
– Citirea la intervale regulate de timp a contoarelor individuale de apă
– Verificarea contoarelor generale pentru a preintâmpina un abuz din partea furnizorilor
– Inspectarea stări generale a imobilului şi transmiterea problemelor sesizate comitetului executiv
– Intocmirea fisei tehnice a blocului
– Ducerea la îndeplinire a sarcinilor tehnice trasate de conducerea asociaţiei
– Transmiterea mesajelor atât dinspre asociaţie spre administrator cit şi invers
– Participarea la ședinţele asociaţiei, atunci cind prezenta sa este solicitată
– Contactarea firmelor de profil îin vederea executări investiţilor solicitate de comitetul executiv
– Supravegherea și recepţionarea lucrărilor la părţile comune ale imobilului

Locatari a căror debite depășesc 90 de zile vor primi acasă o notificare privind sumele datorate și măsurile ce se vor lua în condiţiile neachitări lor. Administratorul va înlesni acţionarea în judecată a locatarilor rău platnici, dacă conducerea asociaţiei va dori acest lucru.

Administrare Imobile +

Afisarea acesteia la avizierul scării de bloc. Lista de plată va cuprinde:
– Numărul apartamentelor
– Numele și prenumele proprietarilor
– Suprafaţă utilă a apartamentelor
– Numărul de locatari a fiecărui apartament
– Consumul individual de apă rece și caldă
– Diferenţele de consum
– Valoarea agentului termic
– Contravaloarea consumului de energie electrică pentru spaţiile comune
– Contravaloarea consumul de gaz
– Contravaloarea serviciilor de salubritate
– Cheltuielile cu salarile angajaţilor asociației
– Cheltuielile aferente funcţionării ascensorului
– Fondurile de rulment, reparaţi şi fondurile speciale
– Valoarea debitelor pe luna curentă
– Penalităţile calculate la zi pentru fiecare apartament
– Restanțele pentru fiecare apartament in parte

Se va distribui in cutiile postale .Acesta va cuprinde:
– Datele de identificare ale apartamentului
– Indecşii contoarelor individuale de apă
– O înşiruire a cheltuielilor respectivului apartament împreună cu o explicație
– Pentru fiecare cheltuială apare și criteriul de împărţire a facturii, şi valoarea totală a facturii
– Valoarea întreţineri pentru luna curentă, a datorilor şi a penalităţilor

Se va distribui în cutile poştale. Aceasta va cuprinde:
– Evoluţia consumului de apă în ultimele 12 luni
– Evoluţia consumului de agent termic in ultimele 12 luni
– Evoluţia debitelor, restanțelor şi penalizarilor în ultimele 12 luni
– Evoluţia sumelor din fondurile de rulment, de reparaţii sau a celor speciale pentru fiecare apartament.

Reprezinta serviciul prin care administratorul va încasa banii care revin asociaţiei de proprietari. Fiecare bloc va fi arondat unei casierii zonale, dar locatarii vor putea plăti întreţinerea la orice casierie a administratorului sau online. In lipsa unei casierii zonale se vor face incasari la sediul asociatiei de locatari.

Administratorul se angajează să intermedieze relaţiile dintre asociaţie şi diverşii furnizori cu care are încheiate contracte. Se va urmări ca valoarea facturilor furnizorilor să fie cea reală, ca ritmul plăţilor să preîntâmpine sistarea furnizării de servicii către asociație, respectarea contractelor și a termenelor asumate de furnizori.

Conform ordinului 1969/2007, în vederea asigurării contabilităţii în partidă simplă se vor completa următoarele documente:
– Registrul Jurnal
– Registrul pentru evidenţierea fondului de rulment
– Registrul pentru evidenţierea fondului de reparaţii
– Registrul pentru evidenţierea sumelor speciale
– Registrul pentru evidenţierea fondului de penalizare
– Situaţia soldurilor de activ şi pasiv
– Raport monetar
– Registru de casa

Acţiunile întreprinse de reprezentantul administratorului în vederea asigurări confortului dorit de membrii asociaţiei:
– Afișarea listelor de plată și repartizarea fluturaşilor individuali
– Citirea la intervale regulate de timp a contoarelor individuale de apă
– Verificarea contoarelor generale pentru a preintâmpina un abuz din partea furnizorilor
– Inspectarea stări generale a imobilului şi transmiterea problemelor sesizate comitetului executiv
– Intocmirea fisei tehnice a blocului
– Ducerea la îndeplinire a sarcinilor tehnice trasate de conducerea asociaţiei
– Transmiterea mesajelor atât dinspre asociaţie spre administrator cit şi invers
– Participarea la ședinţele asociaţiei, atunci cind prezenta sa este solicitată
– Contactarea firmelor de profil îin vederea executări investiţilor solicitate de comitetul executiv
– Supravegherea și recepţionarea lucrărilor la părţile comune ale imobilului

Locatari a căror debite depășesc 90 de zile vor primi acasă o notificare privind sumele datorate și măsurile ce se vor lua în condiţiile neachitări lor. Administratorul va înlesni acţionarea în judecată a locatarilor rău platnici, dacă conducerea asociaţiei va dori acest lucru.

Serviciu de cenzorat 100% digital si securizat efectuat de catre persoane cu studii economice.

Editarea ștatelor de plată pentru angajații asociației de proprietari.
Depunerea online, cu semnătură electronică, a declarațiilor fiscale pentru angajații asociației de proprietari.

Administrare Imobile ++

Afisarea acesteia la avizierul scării de bloc. Lista de plată va cuprinde:
– Numărul apartamentelor
– Numele și prenumele proprietarilor
– Suprafaţă utilă a apartamentelor
– Numărul de locatari a fiecărui apartament
– Consumul individual de apă rece și caldă
– Diferenţele de consum
– Valoarea agentului termic
– Contravaloarea consumului de energie electrică pentru spaţiile comune
– Contravaloarea consumul de gaz
– Contravaloarea serviciilor de salubritate
– Cheltuielile cu salarile angajaţilor asociației
– Cheltuielile aferente funcţionării ascensorului
– Fondurile de rulment, reparaţi şi fondurile speciale
– Valoarea debitelor pe luna curentă
– Penalităţile calculate la zi pentru fiecare apartament
– Restanțele pentru fiecare apartament in parte

Se va distribui in cutiile postale .Acesta va cuprinde:
– Datele de identificare ale apartamentului
– Indecşii contoarelor individuale de apă
– O înşiruire a cheltuielilor respectivului apartament împreună cu o explicație
– Pentru fiecare cheltuială apare și criteriul de împărţire a facturii, şi valoarea totală a facturii
– Valoarea întreţineri pentru luna curentă, a datorilor şi a penalităţilor

Se va distribui în cutile poştale. Aceasta va cuprinde:
– Evoluţia consumului de apă în ultimele 12 luni
– Evoluţia consumului de agent termic in ultimele 12 luni
– Evoluţia debitelor, restanțelor şi penalizarilor în ultimele 12 luni
– Evoluţia sumelor din fondurile de rulment, de reparaţii sau a celor speciale pentru fiecare apartament.

Reprezinta serviciul prin care administratorul va încasa banii care revin asociaţiei de proprietari. Fiecare bloc va fi arondat unei casierii zonale, dar locatarii vor putea plăti întreţinerea la orice casierie a administratorului sau online. In lipsa unei casierii zonale se vor face incasari la sediul asociatiei de locatari.

Administratorul se angajează să intermedieze relaţiile dintre asociaţie şi diverşii furnizori cu care are încheiate contracte. Se va urmări ca valoarea facturilor furnizorilor să fie cea reală, ca ritmul plăţilor să preîntâmpine sistarea furnizării de servicii către asociație, respectarea contractelor și a termenelor asumate de furnizori.

Conform ordinului 1969/2007, în vederea asigurării contabilităţii în partidă simplă se vor completa următoarele documente:
– Registrul Jurnal
– Registrul pentru evidenţierea fondului de rulment
– Registrul pentru evidenţierea fondului de reparaţii
– Registrul pentru evidenţierea sumelor speciale
– Registrul pentru evidenţierea fondului de penalizare
– Situaţia soldurilor de activ şi pasiv
– Raport monetar
– Registru de casa

Acţiunile întreprinse de reprezentantul administratorului în vederea asigurări confortului dorit de membrii asociaţiei:
– Afișarea listelor de plată și repartizarea fluturaşilor individuali
– Citirea la intervale regulate de timp a contoarelor individuale de apă
– Verificarea contoarelor generale pentru a preintâmpina un abuz din partea furnizorilor
– Inspectarea stări generale a imobilului şi transmiterea problemelor sesizate comitetului executiv
– Intocmirea fisei tehnice a blocului
– Ducerea la îndeplinire a sarcinilor tehnice trasate de conducerea asociaţiei
– Transmiterea mesajelor atât dinspre asociaţie spre administrator cit şi invers
– Participarea la ședinţele asociaţiei, atunci cind prezenta sa este solicitată
– Contactarea firmelor de profil îin vederea executări investiţilor solicitate de comitetul executiv
– Supravegherea și recepţionarea lucrărilor la părţile comune ale imobilului

Locatari a căror debite depășesc 90 de zile vor primi acasă o notificare privind sumele datorate și măsurile ce se vor lua în condiţiile neachitări lor. Administratorul va înlesni acţionarea în judecată a locatarilor rău platnici, dacă conducerea asociaţiei va dori acest lucru.

Serviciu de cenzorat 100% digital si securizat efectuat de catre persoane cu studii economice.

Editarea ștatelor de plată pentru angajații asociației de proprietari.
Depunerea online, cu semnătură electronică, a declarațiilor fiscale pentru angajații asociației de proprietari.

Serviciu de curatenie saptamanal al scarilor de bloc prestat de catre firma specializata